Willaarts en Willaarts

Ons kantoor is gevestigd in 's-Hertogenboden bosch europalaan 2 sch en is specialiseerd op het ontzorgen van financieel, administratief en technisch beheer van onroerend goed van vastgoedeigenaren.

Wij werken al jarenlang met veel vaste opdrachtgevers, waarvoor Willaarts en Willaarts het onderhoud, de verhuur, incasso van huren en alle overige administratie van het vastgoed verzorgd.

Bent u op zoek naar een tussenpersoon die de administratie uit handen neemt en de contacten met de huurder onderhoud?

Uiteraard staan wij u graag telefonisch te woord. Bel ons op 073 - 612 21 21 of u kunt via deze website contact met ons opnemen.

 

Ons team

Jacques Willaarts

Jacques is de oprichter en naamgever van Willaarts en Willaarts. Na alle energie die hij gestopt heeft in zijn herstel is Jacques overleden op 13 februari 2019.

Kenmerkend: betrouwbaar, bevlogen, betrokken, geweldige dossierkennis, stelt hoge eisen aan zichzelf en dus ook aan anderen en het belang van de klant staat centraal.

Amy van Hoorn

Werkzaam bij Willaarts en Willaarts sinds 2012. Begonnen als secreterasse van Jacques Willaarts en inmiddels management assistent vastgoed. Amy houdt zich bezig met financieel en technisch beheer van onroerend goed. De overige administratieve werkzaamheden verzorgt zij samen met José.
Door haar flexibele instelling kan zij zich eenvoudig aanpassen aan onverwachte situaties. Amy raak niet snel in paniek en wacht gewoon rustig op dat wat gaat komen. 

Kenmerkend: leergierig, enthousiast, punctueel, verdienstelijk, nauw betrokken.

José Timmermans

Sedert 2000 werkzaam binnen Willaarts en Willaarts. José is verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden binnen het kantoor.

Kenmerkend: harde werker, consciëntieus, nauwkeurig.

Advies en Consultancy

Ons kantoor heeft een uitstekende reputatie als het gaat om de advisering van bedrijven bij de keuze van hun huisvesting, het voeren van de onderhandelingen over zowel de aankoop als huur van de toekomstige huisvesting en het eenduidig vastleggen van de gemaakte afspraken in een huur- of koopovereenkomst.

Op basis van een zogenaamd programma van eisen (PVE) wordt niet alleen een inventarisatie gemaakt van het alsdan beschikbare aanbod, er wordt ook gezocht naar mogelijkheden die ogenschijnlijk niet "aan de markt" zijn. Op deze wijze wordt voor de opdrachtgevers een optimaal resultaat geboekt, hetgeen naar onze overtuiging nog altijd beter is dan het beste object kiezen uit een beperkte selectie.

Voorts voorziet ons kantoor diverse instellingen en bedrijven van advies omtrent vastgoed en huisvestingsvraagstukken. Zo adviseren wij diverse gemeenten, kinderdagverblijven, tandartsen, fysiotherapeuten, maar ook institutionele beleggers. 

Ook op het gebied van nieuwbouw heeft ons kantoor veel ervaring en een uitstekende reputatie. Zo hebben wij succesvol bemiddeld voor: BBL, 24.000 m2 logistieke ruimte in Almere. De FGH bank, een klassieke kantoorvilla in Groningen. Porsche centrum Eindhoven voor zowel de vestiging in Oirschot als in Beek. Newomij, de aankoop van 10 nieuwe verhuurde appartementen in Rosmalen enzovoorts.

Voor een oriënterend gesprek en een vrijblijvende offerte, nodigen wij u graag uit om contact met ons kantoor op te nemen.

Willaarts en Willaarts

Met groot verdriet moet wij u mededelen dat onze oprichter, Jacques Willaarts op 13 februari 2019 is overleden. Sinds 1 mei 2019 zijn alle makelaarsactiviteiten gestaakt. Wij blijven echter wel bereikbaar op ons vertrouwde telefoonnummer en emailadres met betrekking tot het gedeelte vastgoedbeheer. 

In het voorjaar van 1993 zijn Jac van Boxtel en Jacques Willaarts gezamenlijk een nieuw makelaarskantoor gestart onder de naam van Boxtel & partners 's-Hertogenbosch.

Het kantoor is gespecialiseerd in de bemiddeling bij de aan- en verkoop, de huur en verhuur en de taxaties van alle soorten bedrijfsmatig of zakelijk onroerend goed.

In 1998 heeft Jacques Willaarts de aandelen van Jac van Boxtel overgenomen en op dat moment is de naam veranderd in Willaarts en Willaarts.

Bij het verwerven van de opdrachten wordt selectief gehandeld, zodat verstrengelingen van belangen zoveel mogelijk voorkomen worden. De individuele opdrachten krijgen daardoor meer tijd en aandacht, waardoor de kans op een geslaagde transactie aanzienlijk toeneemt.

Ook de opdrachtgevers herkennen deze wijze van werken. Sedert jaren wordt dan ook gewerkt met een schare van vaste opdrachtgevers, waarvoor Willaarts en Willaarts met succes bemiddelt.

Ons team bestaat uit een groep gedreven en enthousiaste medewerkers die er altijd voor zorgen dat de belangen van de klant centraal staan.

 

© 2024, Willaarts en Willaarts | Disclaimer | Privacy policy

Alle aanbiedingen zijn niet meer dan een uitnodiging tot het doen van een bod.